Alla inlägg den 8 januari 2017

Av Daniel - 8 januari 2017 22:00

En lugn dag nere på stranden.

En hel del moln och lite blåsigare än vanligt och temperaturen något lägre(23-24).


När vi strax innan lunch bestämmer oss för ett nytt besök i PDC och mer härlig massage så spricker molntäcket upp och det blir nästan en klarblå himmel så eftermiddagen tillbringas även den på stranden.

Jag är lite angelägen att komma in till PDC igen då jag missat att packa med en laddningskabel(micro-USB) som jag behöver till actionkameran, selfie-sticken och powerbanken.


Förra gången vi åkte in till PDC så pratade vi en hel del med taxikillen och han erbjöd då utflykter.

En heldag till Chichen Izta, Valladolid, Coba och till en Cenote till ett bra pris.

Bara resan till Chichen Izta skulle bli 1:45 istf för 3 timmar vilket lockade mycket.

Hörde vi av oss en dag innan så skulle det räcka.

Så under helgen så kom vi fram till att idag måndag skulle va en bra dag för denna utflykt.

Så igår SMS'ade vi honom på båda hans mobilnummer flera gånger men tyvärr så fick vi aldrig något svar.

Så denna resa får bli en annan dag.

     

Chichen Izta                    Coba                                Cenote

 

Middagen blev på El Charro som är en Mexikansk restaurang på hotellområdet.

Även här var maten fanatstiskt god.

Även uppassning och service får högsta betyg.

 

El Charro

 

Over and out

/Danne

Presentation


Här kommer jag att skriva om min resa till Sri Lanka i januari 2018

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards